Torba worek – najmodniejsze akcesorium wiosna-lato 2016!

2016-06-09

Moda zatacza koło. A więc z powrotem wraca do mody torba worek, przestronna, elegancka, wygodna i uniwersalna. Według największych projektantów mody tego lata nie będzie można się obyć bez tego typu torebki.

Z radością informujemy, że torba typu worek znowu jest trendy, a ich wybór będzie naprawdę szeroki. Każda z nas niewątpliwie znajdzie coś dla siebie. Ten ?nowy? trend , który w zasadzie nie jest niczym nowym, jest z pewnością jednym z najbardziej wyczekiwanych nie tylko przez stylistów, ale przede wszystkim przez panie, które lubią wygodne torebki na ramię, małe ale pojemne.

Torebki worki już od lat 30 XX wieku

Torba worek, również zwana z angielskiego ?bucket bag?, ma naprawdę długą historię. Pojawiła się w latach '30 minionego stulecia i szybko zyskała na popularności. W 1937 roku Gucci wypuścił swój model na rynek , po czym to właśnie on został okrzyknięty pionierem tego rodzaju torebek.



Jednakże...

Francja 1932 rok. Okazuje się, że również Louis Vuitton miał podobny pomysł projektując dla producenta szampana torebkę ?No??, która stała się jego flagowym modelem, przyczyniając się jednocześnie do wielkiego sukcesu producenta. Faktycznie. Model był bardzo udany, a po drugiej wojnie światowej jeszcze z większym impetem wszedł na rynek. W latach '50 stał się symbolem kobiety nowej, dynamicznej i świadomej własnej wartości.

Sukcesem worka jest niewątpliwie wygodny pasek oraz sznurek, który pozwala z łatwością go poluzować w zależności od zawartości. A jak wiadomo, kobiety mają w swych torebkach tak dużo różnych rzeczy, że żadnemu mężczyźnie nawet nie przejdzie przez myśl, co tam się może znajdować:-) Dlatego tak ważne jest to, aby torebka była wygodna i funkcjonalna.

Torebka worek jest wyjątkowo wszechstronna, poręczna, idealna na dzień jak również na wieczór. Dlatego też nadszedł czas, aby znów wróciła do mody! Propozycji wielkich domów mody jest bez liku: od klasycznych czarnych skór lub imitacji jak te proponowane przez Polo Ralph Lauren, Nina Ricci o Kenzo, przez bardziej stonowane aż po bardzo intensywne. Bottega Veneta proponuje jasną czerwień, Furla odważa się na fuksję, Tom Ford oferuje pudrowy róż podczas gdy Valentino decyduje się na tzw ?blue electric?, czyli intensywny niebieski. Natomiast Gianna Chiarini i Kara zachęcają raczej do różnych odcieni zieleni, od szmaragdowej po intensywną wiosenną zieleń. Krótko mówiąc, każda współczesna kobieta powinna mieć w posiadaniu taką oto torebkę.

Pokaż więcej wpisów z Czerwiec 2016
pixel