FAQ - Często zadawane pytania

1. Kto jest właścicielem sklepu www.merg.pl i z kim zawieram umowę sprzedaży?

 Właścicielem sklepu internetowy www.merg.pl jest:

FHU Gremi Michał Rek
Gołaszyn 116
21-400 Łuków
NIP 825-177-41-05
Regon 060238781
Numer wpisu do ewidencji działalności gospodarczej 7151 wydany przez Burmistrza miasta Łuków.

 

2. W jaki sposób wybrać odpowiedni rozmiar produktu?

Szczegóły dotyczące doboru rozmiaru można znaleźć na stronie: DOBÓR ROZMIARU

 

 

3. Czy jest możliwość przymierzenia/obejrzenia produktów przed zakupem?

Aktualnie nie ma takiej możliwości.

 

 

4. Ile kosztuje przesyłka?

Szczegółowy cennik wysyłek można znaleźć na stronie Koszty wysyłki.

 

 

5. Czy towar można odebrać osobiście?

Aktualnie nie ma takiej możliwości.

 

 

6. Czy mogę otrzymać paczkę poza granice Polski?

Tak. Koszt wysyłki zagranicznej uzależniony jest od aktualnego cennika poczty polskiej + VAT, lub cennika firmy kurierskiej. Szczegółowy cennik wysyłek można znaleźć na stronie Koszty wysyłki.

 

7. Czy mogę dokonać zmian w swoim zamówieniu?

Jeżeli nie nastąpiła jeszcze wpłata lub nie zostało wysłane potwierdzenie przesyłki za pobraniem, możemy dokonać zmiany w zamówieniu.

 

 

8. Ile mam czasu na zapłacenie za zakupiony towar?

Regulaminowy termin wynosi do 3 dni roboczych. Po tym terminie, zamówienie zostaje anulowane.

 

 

9. Jakie są dokładne dane potrzebne do przelewu?


FHU GREMI Michał Rek
Gołaszyn 116
21-400 Łuków

Numer konta: 40 1140 2004 0000 3502 8359 8492

UWAGA !!! W tytule przelewu koniecznie proszę podać numer zamówienia. Są to wystarczające dla nas informacje. Jeżli informacje te nie będą podane, może to znacznie wydłużyć czas realizacji zamówienia lub je całkowicie uniemożliwić.

 

 

10. Czy jest możliwość płatności kartą kredytową?

Tak, umożliwiamy płatność kartą kredytową. Płatności obsługuje system szybkich płatności internetowych.

 

 

11. Po jakim czasie od zamówienia towaru, mogę się spodziewać dostawy?

Standardowo czas realizacji zamówienia to 48 godzin (2 dni robocze). Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się pocztą elektroniczną bądź telefonicznie z Kupującym, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia.

Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 3 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez sklep zamówienia.

Termin otrzymania przesyłki = Czas realizacji zamówienia + Czas dostawy.


Przesyłki dostarczane są zazwyczaj w ciągu 1 dnia roboczych od wysłania. 

 

 

12. Otrzymałam/em maila, że paczka została już do mnie wysłana, jednak jak dotąd nie dotarła na miejsce. Co należy zrobić?

Jeżeli w przeciągu 7 dni od wysłania przez nas powiadomienia o wysyłce, towar nie dotarł do Państwa, prosimy o kontakt z nami - postaramy się wyjaśnić sprawę jak najszybciej.

 

 

13. Rozmiar okazał się nietrafiony. Czy mogę je wymienić na inny rozmiar?

Oczywiście. Szczegóły wymiany znajdują się na stronie Zwroty, wymiany, reklamacje

 

 

14. Co zrobić, gdy otrzymany towar jest inny, od zamawianego? 

Jeżeli tak się stało, to przepraszamy za pomyłkę. Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny oraz odesłanie do nas paczki. Wszelkie koszty dodatkowych wysyłek zostaną zwrócone przez sklep.

 

 

15. Na czym polega procedura reklamacji towaru? 

 

Szczegóły dotyczące reklamacji znajdują się na stronie: REKLAMACJE

 

 

16. Czy mogę zwrócić zakupiony towar? 

Oczywiście. Szczegóły zwrotu towaru można znaleźć na stronie Odstąpienie od umowy

pixel