Reklamacje

Krok 1 

Zanim odeślesz wadliwy produkt, zgłoś reklamację drogą mailową na adres: info@merg.pl. Opisz krótko powód reklamacji i dołącz zdjęcia uszkodzenia. Podanie takich informacji usprawni proces reklamacji, przed wysłaniem reklamowanego produktu. Na Twój adres mailowy wyślemy wstępną opinię i ewentualnie dalszą instrukcję.
 

 

Krok 2 

Jeśli dostaniesz odpowiedź drogą mailową, że Twoja reklamacja została przyjęta do rozpatrzenia, skorzystaj z kreatora reklamacyjnego znajdującego się TUTAJ.   

  

Krok 3

Odeślij wadliwy produkt wraz z wygenerowanym formularzem reklamacyjnym na adres:

Merg.pl
Gołaszyn 116 F
21-400 Łuków

Pamiętaj! Na odesłanie wadliwego produktu masz 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. 

Polecamy odesłać produkt za pomocą paczkomatów InpostTaka wysyłka jest darmowa.
Aby z niej skorzystać wybierz stosowną opcję w kreatorze reklamacyjnym i poczekaj aż potwierdzimy przyjęcie Twojej reklamacji. Po potwierdzeniu przez nas Twojego zgłoszenia, będziesz mógł wygenerować specjalną etykietę z kodem nadawczym do paczkomatu. 

Można również odesłać produkt w dowolny inny sposób, np. przesyłką pocztową lub kurierską. 

 

Krok 4

Poczekaj na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki z wadliwym produktem w naszym Dziale Reklamacji.

Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie to otrzymasz naprawiony towar, lub nowy towar wolny od wad, a jeśli naprawa lub wymiana będzie niemożliwa to otrzymasz zwrot pieniędzy za towar.

Jeśli Twoja reklamacja zostanie odrzucona, odeślemy do Ciebie towar wraz z uzasadnieniem. 

 

 

 

pixel