Reklamacje
Krok 1
Zanim odeślesz wadliwy produkt, zgłoś reklamację drogą mailową na adres: info@merg.pl. Opisz krótko powód reklamacji i dołącz zdjęcia uszkodzenia. Podanie takich informacji usprawni proces reklamacji, przed wysłaniem reklamowanego produktu. Na Twój adres mailowy wyślemy wstępną opinię i ewentualnie dalszą instrukcję.
Krok 2
Jeśli dostaniesz odpowiedź drogą mailową, że Twoja reklamacja została przyjęta do rozpatrzenia, skorzystaj z kreatora reklamacyjnego znajdującego się TUTAJ.
Krok 3
Odeślij wadliwy produkt wraz z wygenerowanym formularzem reklamacyjnym na adres:
Merg.pl
Gołaszyn 116 F
21-400 Łuków
Pamiętaj! Na odesłanie wadliwego produktu masz 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.
Polecamy odesłać produkt za pomocą paczkomatów Inpost. Taka wysyłka jest darmowa.
Aby z niej skorzystać wybierz stosowną opcję w kreatorze reklamacyjnym i poczekaj aż potwierdzimy przyjęcie Twojej reklamacji. Po potwierdzeniu przez nas Twojego zgłoszenia, będziesz mógł wygenerować specjalną etykietę z kodem nadawczym do paczkomatu.
Można również odesłać produkt w dowolny inny sposób, np. przesyłką pocztową lub kurierską.
Krok 4
Poczekaj na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki z wadliwym produktem w naszym Dziale Reklamacji.
Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie to otrzymasz naprawiony towar, lub nowy towar wolny od wad, a jeśli naprawa lub wymiana będzie niemożliwa to otrzymasz zwrot pieniędzy za towar.
Jeśli Twoja reklamacja zostanie odrzucona, odeślemy do Ciebie towar wraz z uzasadnieniem.